Dec 26, 2009

SUNCE BREND

komarnik                 SUNCE najprepoznatljiviji brend za stolariju pokazalo istraživanje tržišta centralne Srbije i Beograda.

           Sektor za marketing SUNCA u saradnji sa Ekonomskim fakultetom u Kragujevcu sproveo je istraživanje tržišta na uzorku od 400 stanovnika centralne Srbije. U okviru ove aktivnosti ispitani su stavovi i mišljenja žitelja Beograda, Ivanjice, Kraljeva, Kruševca, Čačka i Kragujevca.

            Rezutati istraživanja pokazuju da skoro dve trećine ispitanika ima drvenu stolariju koju planira da zameni, a njih 70% bi se prilikom zamene odlučilo upravo za PVC stolariju. Najveći deo ispitanih prepoznaje SUNCE kao brend za prozore i vrata, a više od polovine je za SUNCE čulo preko preporuke. Kao najčešće razloge za zamenu stare drvene stolarije novom PVC stolarijom najveći broj naših ispitanika navodi toplotnu izolaciju i uštedu energije i novca.

            U sektoru za marketing naglašavaju višestruku korist i neophodnost redovnog praćenja promena na tržištu koje su konstantne. Tako je ovo istraživanje za razliku od prethodnih pokazalo da su kupci sada spremniji da izdvoje više novca za stolariju u boji. Ovaj podatak je pokazatelj da je stolarija za kupce postala više od prozora i vrata, postala je deo enterijera i način da se on ulepša.

             I u narednoj godini SUNCE će se u oblasti proizvodnje i pružanja usluga prilagođavati očekivanjima korisnika i kao do sada, truditi se da ih premaši.

No comments: